12-13 september - ridpass

12 september 2013
Jag och Nettan körde ut en sväng med Ella, vi var väll ute i ungefär 30-40 minuter. Det var super mysigt och jag känner mig mycket säkrare när de gäller att köra i trafiken. Det är riktigt tur att Ella sköter sig så bra, trots att hon bara är fyra år!!
 
Effe och jag fick sällskap av Hanna på Flake. Vi red ut en liten sväng och var borta i ungefär en timme, trav och lite galopp också. Tyckte Effe skötte sig super bra verkligen!! Ni skulle sett Flakes luftsprång på sista galoppsträckan, haha! Som tur va höll Effe sina hovar hyffsat nära marken hela tiden ;)
 
Birka fick vila.
 
 
13 september 2013
Körde ut Ella med sällskap av Amanda idag, det gick super bra och Ella skötte sig. Det var något lite små läskigt i diket en gång, men annars tycker jag att det gick bra! Så roligt att komma igång med körningen igen!!
 
Birka reds en liten stund i paddocken, hon skötte sig men var otroligt pigg. Hon måste få komma ut i skogen och klättra lite, sen var de ett bra tag sedan hon fick busa på grusvägarna. Tycker ändå att hon var duktig idag!
 
Therese red Effe och det ska ha gått jättebra, hon var ute tillsammans med Hanna och Flake och dom hade busat en massa!!
 

- INGA ELAKA KOMMENTARER (TÄNK DIG FÖR FÖRST) - SOM DU BEHANDLAR ANDRA BLIR DU BEHANDLAD SJÄLV
Postat av: Julia Axelsson

Sv: Jag har ingen aning, tror det blev något fel när jag uppdaterade från mobilen! Julia skrev ju ett inlägg nu och då var texten som vanligt som tur var :)

2013-09-14 @ 10:38:37
URL: http://valack.blogg.se
Postat av: Annika

Söt ponny :)

2013-09-14 @ 13:18:25
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Sarah Persson

härligt!

2013-09-14 @ 21:54:04
URL: http://justmesarah.blogg.se/
Postat av: Hannah

fin blogg vad heter din photohemsida?:)

2013-09-15 @ 12:07:21
URL: http://voratlivsomryttare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn: (obligatoriskt)
VIP gäst? KLICKA HÄR

E-mail: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0